شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

بک لینک چیست ؟

بک لینک چیست ؟

بک لینک، به لینک وب سایت شما در سایت های دیگر گفته می‌شود که به دو دسته ی بک لینک فالو و بک لینک نوفالو تقسیم می‌شود.

نوع بک لینک در نمایش سایت شما در گوگل موثر است، بک لینک ها می‌توانند به صورت ساده و فقط یک URL و یا همان آدرس سایت شما باشند (همانند http://www.backlinkweb.net) و می توانند هدف دارتر باشند و با یک انکرتکست (anchor text) که منظور یک کلمه یا چند کلمه خاصی هست که به یک صفحه مورد نظر لینک داده می‌شود.

برای مثال اگر کلمه “تبلیغات گوگل” در سایت های مختلفی به یک صفحه مرتبط در سایت شما لینک داده شود، نسبت به رقابت در این کلمه، گوگل صفحه مربوطه شما را در این کلمه به رتبه های بالاتری می‌آورد. حالا هر چقدر این وب سایت هایی که به شما لینک می‌دهند معتبرتر (از نگاه گوگل) باشند، لینک آن ها اعتبار بیشتری را به آن صفحه می‌دهد. پس اگر می‌خواهیم در کلمه ای در نتایج جستجو گوگل بالا بیاییم باید بک لینک های با کیفیتی برای آن صفحه ایجاد شده باشد تا به مرور زمان به رتبه های بهتری دست پیدا کنیم.

در واقع هر چه بک لینک دریافتی شما از سایت های مرتبط با کسب و کار شما باشد و هم چنین پیج آتوریتی و دومین آتوریتی بالایی داشته باشد، بک لینک دریافتی با کیفیت بوده و منجر به پیشرفت سایت شما می شود.

بهترین نوع بک لینک گرفتن به این صورت است که بک لینک ها توسط سایت های دیگر به صورت طبیعی ایجاد شوند یعنی در صورتی که محتوا و سایت شما قابل قبول باشد، سایت های دیگر داوطلبانه اقدام به معرفی شما می‌کنند. (که البته همچین چیزی را سالیان سال باید صبر کنید تا کمی نتیجه بگیرید!) پس در زمان ایجاد بک لینک دقت کنید که نباید توسط گوگل شناسایی شویم که ما مدیر سایت بک لینک شونده هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale