شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

بک لینک گرفتن از ویکی پدیا

بک لینک گرفتن از ویکی پدیا

سایت های ” ویکی” مثل ویکی پدیا یک راه عالی برای دریافت بک لینک های با ارزش برای سایت شما هستند. در ادامه یاد میگیریم چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های ” ویکی” بک لینک دریافت کنیم؟

اول از همه جواب این سوال را بدهیم، سایت های “ویکی” چه چیزی هستند؟

یک سایت ویکی شبیه به یک دایره المعارف رایگان است که در آن شما می توانید صفحات با هر موضوعی را ایجاد و ویرایش کنید. اکثر سایت های “ویکی” به کاربر اجازه می دهند که مطالب را به صورت مشترک بنویسند. ایده صفحات “ویکی” وارد کردن کاربران در یک بررسی در حال انجام از محتوا است.

معرفی چند سایت برتر ویکی

تعداد زیادی سایت ویکی در سطح اینترنت قابل دسترسی هستند. همانطور که می دانید سایتی که مرتبط با موضوع سایت و کلمه کلیدی شما باشد بازدهی بهتری برای شما خواهد داشت. و درج بک لینک شما در آن ها مسمرثمر تر خواهد بود.

لیستی از سایت های برتر “ویکی” که شما می توانید با استفاده از آن ها برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید را در ادامه مشاهده می کنید:

حال برای دریافت بک لینک چه کارهایی باید انجام دهید؟

۱- تبدیل به یک نویسنده مورد اعتماد شوید

ابتدا باید یک حساب کاربری معتبر در این سایت ها ایجاد کنید. اگر شما تصمیم به ساختن کوچکترین ترفند برای هر محتوا دارید باید مطالبی قوی با کیفیت بالا ایجاد کنید. اگر به کاربران و جوامع مطالب با ارزش ارائه دهید، امکان بیشتری برای دریافت امتیاز لینک دهی به سایت خود دارید.

۲- اضافه کردن لینک

هنگامی که شما یک حساب کاربری با سابقه معتبر ایجاد کردید می توانید به سایت خود چند لینک اضافه کنید. یکی از راه های مفید برای دریافت لینک، ایجاد یک صفحه با موضوع مرتبط با کسب و کار شما است. این صفحه باید دارای اطلاعات ارزشمند، منحصر به فرد و با کیفیت باشد. سپس این صفحه را به موضوع مرتبط در سایت خود لینک دهید.

۳- لینک داخلی

یک راه دیگر برای افزایش کیفیت بک لینک ها، ایجاد طیفی از لینک های داخلی از سایر صفحات “ویکی” مناسب است. برای مثال اگر یک بک لینک به سایت شما دارای پنج لینک از سایر صفحات “ویکی” باشد این باعث افزایش قدرت منبع می شود.

دریافت لینک از سایت های “ویکی” می تواند نسبتا ساده باشد اگر شما محتوای منحصر به فرد ارائه دهید. جذب اعتماد سایت هایی مانند ویکی پدیا، موفقیت شما را افزایش می دهد. سایت های دیگری که نام برده شد نسبت به ویکی پدیا دارای اعتبار و ارزش کمتری هستند اما با این وجود ارزش سایت شما را بالا می برند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *