شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

ابزار اندازه گیری ارزش دامنه | گروه تبلیغاتی بک لینک وب

ابزار اندازه گیری ارزش دامنه

چیزی که در ابتدای کار باید بدانیم این است که ابزار اندازه گیری دومین وسیله ای است که میزان ارزش مکان هدف گذاری شده برای بک لینک را به ما نشان می دهد. همچنین می تواند ارزش تأثیر هر بک لینک را ارزیابی کند. دو نوع ابزار اندازه گیری دومین وجود دارد Domain Authority و PageRank شما می توانید از این ابزار اندازه گیری برای هر یک از وبسایت ها به طور یک به یک استفاده کنید. اما این کار خیلی زمان بر است. بنابراین می توانید از ابزاری استفاده کنید که به طور دسته ای اطلاعات را برای شما جمع آوری می کنند. شما برای بدست آوردن رتبه صفحات می توانید از افزونه  اکسل به نام SEO Tools for Excel استفاده کنید.

یکی از بهترین ابزارهای آنلاین استفاده از وبسایت Checkpr می باشد. وقتی که شما این ابزارهای اندازه گیری را دارید به راحتی می توانید مکان لینک خود را از بالاترین رتبه در نتایج گوگل تا پایین ترین رتبه در صفحه اکسل خود دسته بندی کنید. صفحاتی که رتبه خوبی ندارند را می توانید حذف کنید. این کار برای زمانی که تعداد وب سایت های مورد نظر شما بالا است و شما وقت ندارید که با همه آنها تماس بگیرید مناسب است.

من خود به شخصه ترجیح می دهم وب سایت هایی را که رتبه شان زیر یک است را حذف کنم و اگر تعداد سایت ها خیلی بالا بود ترجیح می دهم رتبه های زیر دو را حذف کنم.سپس به اعتبار دامنه توجه می کردم و از آنهایی که اعتبار دامنه کمتری داشتند صرف نظر می کردم هرچند که این اصلا یک علم دقیق نیست چراکه یک سایت جدید که بسیار مرتبط با موضوع شماست و سایت خوبی است ممکن است هنوز رتبه خوبی در رتبه بندی گوگل کسب نکرده باشد. با این حال اگر شما لیست زیادی از وب سایت ها را با خود دارید حتما مایلید که اینگونه سایت ها را کنار بگذارید. و در آخر با وب سایت های باقیمانده ی با کیفیت خوب کار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale