شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

کدام روش برای تبلیغات در تلگرام؟

کدام روش برای تبلیغات در تلگرام؟

بالا بردن اعضای کانال تلگرام  روش های دارد. بعضی از آنها مفید هستند ولی برخی جز ضرر مالی و زمانی چیزی برای شما ندارند. به عنوان مثال هزینه کردن برای دریافت ممبر فیک یا همان عضو جعلی، فقط باعث بالا بردن شمارشگر اعضای کانال تلگرام شما می شود و نه چیز دیگری.

سایتهای مختلفی در سطح اینترنت مشغولند که اقدام به فروش عضو جعلی میکنند. یعنی شما هزینه ای را برای تبلیغات در تلگرام متحمل می شوید و فقط اعضای کانال شما بالا می رود. در واقع این نوع از ممبر هیچگونه فعالیتی در کانال تلگرامی شما ندارد و حتی پست های شما بازدید نمیخورند.

روش دیگر تبلیغات در تلگرام، سفارش دادن تبلیغ در کانالهای تلگرامی دیگر است. به این صورت که با ادمین کانالهای دیگر ارتباط برقرار میکنید و پس از واریز وجه تبلیغ شما در کانال مورد نظرتان درج میشود.

این روش هم مشکلات خاص خود را دارد و قبل از هزینه کردن بهتر است از طبیعی بودن بازدید و اعضای کانال مورد نظرتان مطمئن شوید، که آیا بازدید و کاربران واقعی هستند یا خیر. با دو الی سه روز بررسی کردن کانال تلگرام مورد نظرتان متوجه این موضوع می شوید.

و اما مطمئن ترین روش تبلیغات در تلگرام و افزایش ممبر، تبلیغات نوتیفیکیشن است. تبلیغ شما به صورت نوتیفیکیشن برای کاربران برنامه های اندرویدی ارسال می شود و کاربر کاملا دلخواه و بدون هیچ اجباری و البته در صورتی که محتوا و حوزه فعالیت کانال شما برایش جذاب باشد، عضو کانال شما می شود. که در این صورت اعضا و بازدید پست های شما افزایش می یابد.

برای اطلاع از هزینه های تبلیغات در تلگرام می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

افزایش ممبر کانال تلگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale